گزارش بازار PVC

خلاصه گزارش

پلی وینیلی کلراید (PVC) یکی از پرمصرف‌ترین پلیمرهای مصنوعی بوده که از پلیمریزاسیون رادیکالی منومر وینیل کلراید (VCM) بدست  می آید. این پلیمر عموماً به دو صورت سخت و منعطف (نرم) تولید می گردد اگرچه نوع کوپلیمر آن تولید می شود. PVC به دلیل خواص مطلوبی نظیر خواص فیزیکی و مکانیکی، مقاومت شیمیایی، قیمت ارزان، سبکی و تنوع در روش‌های شکل دهی، کاربردهای گسترده و از میزان مصرف بالایی برخوردار است به طوری که بعد از پلی اتیلن و پلی پروپیلن، رتبه سوم پلیمرهای پر مصرف را در جهان به خود اختصاص داده است.
معامله بازارهای جهانی این ماده در سال ۲۰۱۶ ، ۹ میلیون تن بوده که ۲۲ درصد تولید جهانی این ماده است. پیش‌بینی می‌شود که این میزان تا سال ۲۰۲۷ به ۱۲ میلیون تن خواهد رسید.
سه منطقه جهانی که تقاضاکننده‌ی پیشرو هستند، منطقه‌ی شمال شرق آسیا ( عموما چین )، شمال آمریکا ( ایالات متحده )، و غرب اروپا خواهند بود که روی‎هم‌رفته ۶۳ درصد تقاضای جهانی را شامل می‌شوند.

 

در گزارش حاضر میزان تولید و تجارت جهانی این ماده مورد بررسی قرار گرفته است. در گزارش تحلیلی کامل بازار PVC ، به تفصیل در مورد بازار جهانی منطقه ای و داخلی این ماده بحث شده است. برای دریافت گزارش تحلیلی کامل با VCDC در ارتباط باشید.


[ برای دریافت فایل گزارش وارد شوید و یا ثبت نام کنید! ]

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *